Saterdag 30 Desember 2017

Opsies om die vertoning te verkoop 15


So gaan voort; deel jou pad na die skou loopbaan, breek The Show News, of vertel Reddit hoe jy beplan om die Cubs na die Fall Classic te neem. Is daar enige ry of rede om wanneer jy 'n handel kan aanvra of sal dit eendag eendag opdaag? Milwaukee waar ek nou is. Mets op die oomblik. RTTS met die tweeling en ons is verskriklik. Kyk, ek word net 'n PH. Geen algemene douchebaggery Dit is eerstens 'n gemeenskap van spelers, sowel ervare as nuwelinge. En jy kan dit gratis hier plaas, maar hou dit volwasse. Om jou Online Franchise League in te sluit, laat 'n opmerking hier. Voel mishandel deur 'n maatskappy? Wees versigtig waarvoor jy ook wil. Wat ek gedink het was 'n ordentlike genoeg span opgradering.


As jy twyfel, sien hierdie gids. Nie 'n markplek nie. In hierdie subreddit koop of verkoop rekeninge, stompe, ens., Kan hierdie reël verbied word. Yankees na my 6 jaar tydperk eindig. Hierdie gemeenskap is vir almal en almal wat vir 9 jaar hardloop en wil deel en praat oor hul ervaring met die hoogste gegradeerde sportwedstryd. Presies dieselfde ding het met my gebeur. Toon gewoonlik in die tweede maand van die seisoen.


Twee en 'n half seisoene in die minderjariges gespeel, is definitief opgeroep tot die Dodgers, en het in 'n week of twee in die wedstryd na die Twins verhandel. Welpies, en natuurlik, ons was verskriklik. Dit is 'n plek vir spelers om te leer hoe om 'n fantastiese wedstryd te speel. Dus, slegte handelslogika ter syde. Dit sal jou 'n lys gee van opsies wat die span van jou span sal aanvaar. Byvoorbeeld, in my franchise het die tweeling 'n baie goeie SS-vooruitsig. Orioles en 1 van 'n ander ewekansige span. Het jy L2 en R2 probeer om deur spanne te beweeg? Jy kan ook kies die speler wat jy wil van die ander span en doen die voorgestelde handel.


Een keer sal ek een aanbod van 'n ander span kry. Dit doen veel meer as wat ek gedink het al die tyd. Dit is vir elke handel waarvoor ek die soeker gebruik. Het iemand enige goeie RTTS resensies vir 'n goeie MLB span wat ek kon aansluit? Dit is redelik skrikwekkend. Santiago sou lankal gestaan ​​het as sy statstaat só lyk. Miskien selfs na AAA gestuur. My Engelse span is VERSTAAN. My vriend het my vertel dat in sy RTTS, Trout verhandel is vir Matt Kemp.


Ook, weet iemand wanneer ek 'n handel kan aanvra? Een slegte forel handel kan ons soos die ergste span in MLB geskiedenis maak. Ons kolf is meh, maar ons het die ergste plek in die liga. Moet u span in die eerste seisoen van RTTS suig of iets suig? En ons steek suig. U moet Javascript hê om hierdie inhoud te kan sien. Besoek die amptelike webwerf van die Hall of Fame by Baseball Hall. RTTS is hilariously bad hierdie jaar. Major League Baseball en Minor League Baseball handelsmerke en kopieregte word gebruik met toestemming van Major League Baseball Properties, Inc.


Amptelike webwerf van Major League Baseball and MiLB. Is daar enige manier om verhandel te word of posisies te verander? Die handelsmerke en kopieregte van die Baseball Hall of Fame en Museum word gebruik met toestemming van die National Baseball Hall of Fame and Museum, Inc. Jy kan posisies verander sodra hulle jou die opsie in die dokumentêr gee. Sony Interaktiewe Vermaak Amerika LLC. Amptelike webwerf van minderjarige baseball. Hou aan om elke week 'n handel te eis en uiteindelik moet dit werk. My kort stop speel nou vir die Cincinnati Reds en hulle is net vreeslik.


Wat ek doen, is net 'n nuwe stoorlêer, maak die handelsfrekwensie skuif al die pad, sim oor 'n week of so en vra dan 'n handel. Is jy nog nooit vroeg in jou loopbaan na 'n willekeurige span verhandel nie? Mets en beland op die Brewers en dan die strale sonder enige uitspraak in die saak. En ek het my goeie jare op die Padres - en WS Blue Jays-span gemors voordat ek uiteindelik deur my geliefde Yankees op 'n GROOT kontrak opgeneem word. Redigeer: Voeg ook 'n moraalstelsel by. Maar ja, ek stem saam, hulle moet 'n kraghandel opsie in die spel byvoeg. Reds en op 'n goeie span. Maak nie saak hoeveel treffers of tuislope ek in 'n wedstryd kry nie, sukkel die res van my span. Maak die span afhanklik van hoe goed die speler doen. MLB Die Show 17 is 'n kraghandel opsie vir enige span van my keuse. Hoe goed ek moet maak, maak my spanmaats ook beter.


Dankie vir enige hulp! Kan u versoek om verhandel te word as tydens die geskrewe gebeure met u agent? MLB Die skou 17 bring alternatiewe. Die Skouspan het ook ligte verbeteringe aangebring aan toerusting soos hoede en truie, asook die skaduwees wat hulle op spelers skep. Een van die grootste areas van verbetering kom in die speler animasie afdeling. As 'n groot fan van die reeks, het ek besluit om 'n duik in die jongste paaiement te neem en te sien wat dit aangebied het. Pad na die vertoning af. Alhoewel MLB The Show konsekwent een van die beste en lekkerste sportwedstryde op die mark was, het die grafieke die afgelope paar jaar baie te wense gelaat. ERA terwyl meer as 30 persent van die opponerende beslag opvallend is. Aangesien hy snelheid aan sy skuifvoël toegevoeg het, was hy op 'n ander vlak. Robertson is deur middel van 2018 onder kontrak.


Gray is nie in aanmerking vir vrye agentskap tot ná die 2019 seisoen nie. Sedert die begin van die 2015-seisoen, het Reed 130 beslag in 116 beurt aangeteken teen net 13 onbedoelde wandelings. AL Cy Jong balloting in 2015. Quintana het 'n ietwat onkarakteristiese begin tot 2017 behaal, maar hy het beter getalle laat opgestel. Voor dit het hy geskryf vir FOXSports. Die veteraan-infielder stel sommige van die sterkste aanstootlike getalle van sy loopbaan op. Grandy is jare lank 'n betroubare kragbedreiging en hy kan dit ten minste in die middelveld verval. Martinez het na vore getree as een van die beste kragbedreigings in alle baseball. Miami nogal 'n haul. Soos met enige sperdatum, is die situasie vloeibaar. As hy kies, kan hy na die huidige seisoen 'n gratis agent wees.


NL in die huis loop. Hy het egter genoeg flitse getoon om spanne van sy onderstebo te laat dink. As sodanig sien jy dalk ander groot name as lewensvatbare handelskandidate. Reed moet wye appèl hê. Net so kan jy sien dat sommige name op hierdie lys val, aangesien hul huidige spanne besluit om tussen nou en 31 Julie te verander. Dayn Perry is sedert vroeg 2012 'n baseballskrywer vir CBS Sports. Ja, ek wens hulle sal dit regmaak. Dit het werklik vir die grootste deel van die seisoen gewerk. Verwoes die ervaring vir my. MLB die vertoning is realisties in hierdie sin. Die ding is dat ek deur Oakland opgestel is. En dit het nie presies in die Skou verlig nie, maar hulle het my nooit verhandel nie.


White Sox is nou my Forth least favorite mlb span. Dit het egter uiteindelik tot die punt gekom waar hulle my elke dag na die White Sox of Twins probeer handel dryf. Ons het nooit die playoffs gemaak nie. Reds, 'n baie beter span. RTTS waar ek almal was om die begin RF vir die Red Sox te wees, het ek skielik na die Giants vir 'n sak rots verhandel. Dit neem 6 jaar se groot liga-diens voordat jy beheer het oor watter span jy speel. Hoe kan ek hulle kry om my te verhandel? Maar ek moes tot ná 6 jaar wag om 'n gratis agent te word. RTTS jy het geen beheer waar jy uiteindelik, net soos in die werklike lewe, minderjarige en groot leaguers verhandel word al die tyd of hulle wil wees of nie.


Hierdie keer het ek twee verskillende RTTS gered, afwisselend oor 'n week uitmekaar. Nou het ek 'n hele jaar pro gespeel en wil net uit Chicago! MLB Die Skou 13. Teen daardie tyd was ek op jaar 9 in RTTS. Tel die speletjies af totdat ek 'n gratis agent kan word. Dan kan jy aanbiedings nagaan en 'n ander span kies. Elke keer as hulle my verhandel het, het ek herlaai wat die vorige lêer was. BAM, net voor ek verhuis word na die groot ligas, word ek by die dam Marlins verhandel. Ja, sien jou draad net nadat ek my gepos het. Oakland waar ek 'n verlies aan geld kan kry vir 'n goeie begin.


So het ek 'n nuwe RTTS begin as 'n 2B vir die Red Sox. Tot dan sit jy vas, tensy hulle instem om jou te verhandel. Uiteindelik het ek, net voor die handelsdatum, net soos 20 mislukte handelspogings deur die SVE, 'n handelsmerk vir die Mariners regop vir Ichiro aanvaar. As jy aan my kanaal wil skenk, is dit die plek. So, vandag gaan ek die handels frekwensie skuif toets en probeer en vind 'n perfekte balans vir julle om jou die mees realistiese ervaring te gee! In MLB 15 was die vertonings bedrieg. Ek het insette oor verskeie besluite wat ek regdeur my reeks kan maak, en nog baie meer! Hierdie jaar is daar egter 'n splinternuwe algoritme vir ambagte, en daar is ook 'n handelsfrekwensie skuif! MLB The Show 16! Patreon bladsy om iets terug te gee aan dié van julle wat wil skenk, as 'n diens in plaas daarvan!


Sommige van die voordele wat jy kry om 'n patron te wees, sluit in: Begin vroeg oplaai, kry insider inligting oor opkomende video's, reekse, onderwerpe, ens. San Diego-ateljee laat spelers hul eie verhaal vertel in Road to the Show, die geliefde loopbaanmodus in sy MLB The Show-franchise. En dan moet jy 'n besluit neem gebaseer op die situasie wat gebeur. Sony San Diego het geraadpleeg met huidige baseball spelers soos die Washington Nationals Breakout Star Trea Turner, wie se pad na die groot ligas 'n argetipe aangebied het wat spelers in MLB 17 kan ervaar. Merka het ook bespreek sommige van die tweaks wat Sony San Diego maak aan die algemene vordering van Road to the Show. Pad na die skou, met vergunning van die PlayStation Blog. Turner het begin as 'n kortstop, maar die span het hom gevra om oor te skakel na die middelveld omdat dit meer nodig gehad het. Nog 'n manier waarop Sony San Diego hulself uitmekaar stel, is deur die byvoeging van MLB 17 bykomende snypunte, scenario's en dialoog te lewer. Ramone Russell, spelontwerper en gemeenskapsbestuurder vir MLB The Show by Sony San Diego, gister in 'n telefoongesprek met Polygon.


Spelers het verlief geraak op hierdie modusse en verbindings met hul virtuele eweknieë deur die ups en downs van 'n sportloopbaan. Selfs as mededingende sportontwikkelaars meer gedoen het om hul loopbaanmodusse oor die jare te vernuwe, het Road to the Show naby die top van die hoop gebly. Dit moet nog gesien word as hierdie stelsel die tipiese karakterprogressie uit die wang sal gooi. RPG, waar die verskillende keuses tot verskillende uitkomste kan lei. Double A en Triple A maak jou soveel meer waardeer aan die groot ligas. Pad na die skou, selfs slaanpraktyk bevat dialoog opsies van 'n soort. Pad na die skou. Sony San Diego het ook die proses van die skep van jou speler in Road to the Show aangepas. Die reis, in FIFA 17 laaste herfs. MLB 17, maar het aangedui dat die snitstyle sal fokus op wat baseball spesiaal maak.


Haai, ons het gekyk na jou vaardigheidstel, en ons wil hê dat jy na die tweede basis moet skuif. Nuwe kopvorms sal die etniese diversiteit van geskepde spelers verhoog, en daar is baie addisionele opsies vir hare en gesigshare. Wat dink jy daarvan? Maar min sportspele het die ander belangrike element van die RPG-genre aangebied: 'n storie. Spanne moet die liga belowe dat hulle 'n ewe groot rooster met hul teenstanders het, terwyl ligas die spanne moet belowe dat hulle afsonderlike beskikbare spelers het as hulle hul rooster moet verander. Dit beteken dat 'n speler teoreties vir die minderjariges 'n dosyn afsonderlike gevalle in een seisoen gekies kan word, want die enigste ding wat saak maak, is die feit dat hulle gedurende die seisoen tyd aan opsionele opdrag spandeer. Maar die begrip van die begrip is net die punt van die ysberg. En natuurlik verdwyn dit as die speler vyf jaar professionele diens bereik voordat hulle hul bonus gebruik.


As LeMahieu hier in 2014 'n volle pro seisoen kry, of hy die opsie gebruik of nie, sal dit volgende jaar verdwyn. Nog 'n speler op hierdie lyn is Christian Friedrich. Vir die meerderheid baseball aanhangers bly klein liga-opsies 'n moeilike konsep om te verstaan. Nou teken die Rockies selde professionele persone uit ander ligas aan, so ek is nie so bekend met hoe hierdie beperkinge werk nie, maar hulle het waarskynlik te make met die vertaling van diens tyd van hul vroeëre professionele ligas in voordele wat gelykstaande sou wees aan die diensleweringstydperk. Ons sal die beperkings later bespreek in die artikel. Span: Wat as ons 'n speler kies en hulle spandeer die hele seisoen? 21 Augustus tot 2 September is 12 dae, veel minder as die 20 wat nodig is om te verbrand. Liga: Ons sal 'n stel vereistes stel vir 'n speler om te slaag voordat hulle hul kans verloor om 'n vierde keer opsie te wees. Hierdie twee spelers, benewens Jordan Lyles, het almal bykomende ekstra tyd gehad om hul totale te vergoed ter vergoeding vir hierdie kort opsionele opdragte. MLB diens tyd, is hy waarskynlik toegeken voordele gelyk aan hoër diens tyd berekenings gebaseer rondom sy tyd as 'n professionele buite Major League Baseball.


Die rede hiervoor is dat Jonathan Herrera vanjaar projekte van 5 jaar van MLB-diens tyd sal slaag, en dit gebeur net so dat wanneer jy vyf jaar van diens tydstip oorskry, alle spelers die reg het om 'n klein liga-opdrag te verwerp en 'n gratis agent te word. plaas. Poll Hoe voel jy oor jou begrip van opsionele opdragte nou? En daar het jy jou antwoord. Wat hulle verbied is die daad van die keuse van 'n speler aan die minderjariges. Maar dit voeg net tot vier. MLB kontrak word kontraktueel toegelaat om gestuur te word om in die minderjarige ligas te speel gedurende die huidige seisoen sonder vrees om die speler te verloor aan gratis agentskap of na 'n ander franchise deur middel van afstanddoening. Die opsionele opdrag self verwys eintlik spesifiek na die hoeveelheid tyd gedurende 'n enkele MLB seisoen wat 'n speler in die minderjariges spandeer nadat hulle gekies is. Wat beteken dit regtig?


As 'n speler minder as vyf hiervan het en al drie hul gereelde opsies verbrand het, kry hulle toegang tot hul bonusopsie, maar net een. Minderliga-span, ondanks die feit dat dit onderteken is aan 'n Major League-transaksie sonder enige bykomende gevolge vir die span of die speler. Kom ons lees verder. Nie alle spelers doen eintlik nie. Alles wat jy ooit of nooit van hierdie nonsens wou weet nie. Hoe werk hierdie dinge al? Diegene van julle met skerp herinneringe kan egter onthou dat albei spelers eintlik in hul tyd met die Rockies gekies is; Dickerson verlede jaar, broers in 2012. Dit het 'n paar jaar gebeur. Terug na Esmil Rogers, wat gekwalifiseer het vir 'n vierde bonus opsie, maar dit is nooit gebruik nie.


Jordan Lyles is in drie afsonderlike seisoene in 2011, 2012 en 2013 in die opsie van die minderjariges verkies. Nie om te bekommer nie, ek het dit gesê; Lyles het eintlik nog een opsie. Spelers wat ná die ondertekening van die konsep baie selde sien, is hul eerste seisoen van pro-bal, lank genoeg om te tel. Friedrich het ook vier volle volle proseisoene gehad, in sy geval 2009, 2010, 2011 en 2012, aangesien sy 2013 uitgewis is vir besering. Dus vir die finale tyd pas ons ons definisie aan. Die eenvoudigste en maklikste beperking om te verstaan: alle spelers het drie opsiejare. U kan vroeër onthou dat ek gesê het dat Jonathan Herrera, eendag of die ander, waarskynlik uiteindelik, na al die jare, die beskeie opsie aan die einde van hierdie jaar met Boston sal verloor. Major League span in 'n baseball franchise. Die rede hiervoor is omdat hy nou meer as 5 jaar van dienslewering in diens het. Sê jy ernstig dat ons net skaars genoeg spelers moet hou om op enige gegewe tydstip 'n span op ons rooster te plaas?


Friedrich het nog steeds een gereelde opsie wat oorbly, met 'n paar dae gelede gebruik. IS 'n opsie in elk geval? Begin kruikers wat meer as 15 wedstryde begin, so ook mooi. Een laaste noot: hier is my opsies vloeiboek, wat jy almal gratis kan gebruik as jy ooit die navorsingspad wil volg om te sien hoeveel spelers 'n opsie op jou eie het. En die opsionele opdrag is gebore. Hierdie vereistes is wat ek glo die moeilikste aspek van opsionele opdragte is. As ek my navorsing doen om uit te vind of 'n speler kwalifiseer vir die vierde opsie of nie, kan dit 'n werklike pyn wees om vas te stel of die kwalifikasie daar is of nie as die lyn vaag is. Albei hierdie opsies was vir minder as 20 dae, en albei behou albei al drie. LeMahieu is opgestel en onderteken deur die Welpies in die 2009-konsep. Spelers: Hoe is dit regverdig, want die span stuur ons net heen en weer in klein tussenposes? Maar ons moet die beperkinge self self ondersoek. Honderde spelers eindig hierdie geheimsinnige transaksies ervaar, en Lente-opleiding sien die meeste van alles.


Sommige spelers kry egter toegang tot 'n bonus vierde opsie, en ons het een op ons rooster vandag, mnr. Todd Helton of iemand om af te tree. Spelers wat as professionele persone van ander lande, meestal Japan, Korea of ​​Kuba teken, mag beperkings hê op hoeveel opsies hulle mag hê, indien enigsins. Troy Tulowitzki is nog nooit gekies nie, maar as jy na Rockies Roster kyk, sal dit sê hy het nul gratis opsies oor. Nou, een klein rooster, wat sommige van julle dalk of dalk weet, is dat spelers op die gestremde lys eintlik tegnies op die aktiewe rooster is. Selfs al het 'n speler nog minder as vyf jaar professionele diens en hulle het al drie die opsies plus hul bonus vierde verbrand, kry hulle nie 'n vyfde nie. As jy 'n blik op Corey Dickerson en Rex Brothers op Rockies Roster kyk, sal jy vind dat albei nog drie opsies bevat. Lyles is op 21 Augustus 2011 by die Oklahoma City Redhawks gekies. As Friedrich die meeste van 2014 ook met besering sou spandeer, sal hy volgende jaar kwalifiseer vir 'n bonus, ondanks die feit dat hy sy laaste gereelde opsie hierdie jaar verbrand het. DJ LeMahieu is egter 'n redelik moeilike een. Dit het te make met hoeveel spesifieke seisoene 'n speler 'n professionele baseball speler was.


Sommige eindig met niemand glad nie. Hy het dit nogtans, as die Boston-aanhangers dit lees. Hy het sedertdien genoeg jare se professionele diens verwerf, en die opsie het verdwyn. Om nie te fret nie, ek is hier om jou meer inligting oor hierdie dinge te gee as wat jy ooit wou of nodig gehad het om te weet. As jy hierdie vier individuele elemente verstaan, kan jy verstaan ​​wat spesifiek verwys word as jy iemand hoor wat van hierdie terme gebruik maak. Spelers wat al hul opsies uitput, moet afwesig wees om weer terug te gee aan die minderjariges, wat beteken dat enige ewekansige span hul kans kan hê. Opsionele opdragte bestaan ​​as 'n kompromie tussen hierdie drie partye. So gaan ons die roosters aan 25 spelers toemaak. Maar daar is nog 'n manier waarop spelers hul gratis opsie kan verloor. Kom ons vat 'n bietjie spleet om te demonstreer. Spelers sal 20 kumulatiewe dae op opsionele opdragte gedurende 'n seisoen moet spandeer vir die opsie om werklik gebruik te word.


Liga: Spelers ontvang MLB-diens tyd vir alle onverbrande opsionele opdragte, asof hulle nooit verlaat het nie. Wel, maar nie presies nie. Maar dit het onder ons aandag gekom dat daar 'n bietjie probleem hier is: niks hou spanne in om die spul van die spelers te gebruik nie! Haai, iemand maak 'n belangrike vraag in die skit! Slegs een bonus word op hierdie manier toegelaat. Om hul bestaansbestemming te kontekstualiseer, kan ons eenvoudig 'n bietjie dialoog tussen die individuele spanne, die spelers en die liga self voorstel. Daar is twee hoof maniere waarop dit gebeur, en die Rockies is eintlik 'n voorbeeld van elkeen op hul rooster soos ons praat. LeMahieu het professioneel gespeel vir sowat sewe weke na ondertekening, nie naby aan 'n volledige professionele seisoen soos omskryf nie.


Daar is risiko betrokke. So 2009 is uit. Hier moet ons ons terme 'n bietjie verfyn. Rockies kan hom hierdie jaar weer vryelik opsie gee. Liga: Ons sal die bonus opsie opsie jaar spanne kan gebruik op 'n speler op 'n ekstra. Meer oor dit in 'n minuut. Toe Jordan Lyles die eerste keer van die Houston Astros verkry is, het verskeie mense wat 'n vinnige blik op sy status gehad het, paniek geraak deur die feit dat hy buite opsies was. In hierdie geval sal ons 15 ekstra spelers op kontrakte dra wat u op u aktiewe rooster kan uitruil soos u dit goedvind. Spanne: Wiea, hou net 'n sekonde daarby. MLB-kontrakte en hou ons jare lank in die minderjariges, en ruïneer ons kans op 'n werklike loopbaan?


Soms vereis dit opgeleide raaiwerk. Nog 'n lekker geheim van opsies: enigeen kan opsoek word aan die minderjariges. Hy is toe herroep op 2 September. Goed, fancy taal is fancy. Wat van hul gebruik? LeMahieu het in 2010, 2011, 2012 en 2013 in werklikheid volle proseisoene gespeel. Wat gebeur as ons meer as 25 spelers wil onderteken wat aan MLB-kontrakte onderteken word? Sy drie opsies is nog daar. Dit is dieselfde rede waarom Jonathan Herrera daardie skreeusnaakse fantoom opsie gehad het waarvan ons graag wou grap. Verder, soos sommige van julle dalk by Purple Row by my gereelde ramblings opgetel het, eindig sommige spelers met meer as drie opsies.


MLB of selfs MiLB diens tyd. Ons benodig hier asemhalingskamer, sodat ons meer gestremde spelers beskikbaar het as een van ons spelers worstel of seergemaak word of iets. Majors vir genoeg tyd sien hierdie definisie is anders van toepassing. Hy het drie alreeds gebruik? Liga: Spanne sal beperkings hê op die situasies waarin hulle dit eintlik kan doen. Stort dit eintlik eintlik een van hulle drie opsies? Vir 2 soliede, lae kontrak, jonger ouens, en 'n nader wat waarskynlik B se potensiaal het. Wêreldreeks vanjaar. Die manier waarop franchise-modus werk, hoe meer suksesvol jou span is, hoe meer verhoog jou begroting jaar na jaar.


Traded Matt Adams en Jon Jay met 'n paar klap dick AA nader vir. Wêreldreeks-span is dus geen probleem nie.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Let wel: Slegs 'n lid van hierdie blog mag 'n opmerking plaas.