Saterdag 06 Januarie 2018

Opsiehuismarge-rekening


Ongelukkig blyk dit dat geen groot vordering gemaak is nie. Hul uiters lae kommissie pryse, lae marge lenings tariewe, en gesofistikeerde TraderWorkstation platform maak IB een van die beste makelaars daar buite vir gevorderde handelaars. Hieronder is 'n lys van makelaars wat portefeulje marge rekeninge bied. In 2011 het TradeKing gesê dat dit veranderende firmas verander het en nou die idee van die aanbieding van Portefeulje-marges ondersoek. IB was een van die eerste makelaars om Portefeulje-marges aan te bied. Lek Securities spesialiseer in die uitvoer en skoonmaak van aandele, opsies, vaste inkomste, termynkontrakte, geldeenhede en 'n verskeidenheid afgeleide produkte vir professionele kliënte. Sedert die goedkeuring van Portefeulje Marge in 2007, het makelaars begin portefeulje marge rekeninge aan hul kliënte. TradeKing bied nie Portefeulje-marges aan nie. Verrassend genoeg, het baie van die grootste aanlyn-afslagmakelaars nog Portfolio Margin-vermoëns by te voeg.


Enige foute in hierdie lys kan gerapporteer word deur die webwerf administrasie te kontak. Wat ek gedoen het, is my ToS-rekening aktief, doen al my navorsing deur die platform, kliek dan oor na OH en plaas die handel. Dit was eers 30 minute later dat die korrekte inligting verskyn. OptionsHouse het my goed gedien vir die grootste deel. Soos baie van julle daarop gewys het: hulle hou ekstra geld aan fondse en verdien rente. OH vir meer as 2 jr nou. Hulle het nie verskoning gevra en geweier om te erken dat dit hul almagtige stelsel was wat 'n wanfunksie gehad het nie. Hierdie reël het direk uit die linker veld gekom. Vandag het ek met 'n werknemer met die naam Dan gesels. Hierdie maatskappy is 'n grap.


Ook tegniese kaarte soos RSI en MACD beskikbaar? Nadele: Geen tot dusver. Alle opdragte is gekanselleer. Optionshouse kliënt is ook baie nuttig en beleefd. Onlangs het dit saamgesmelt met Trade Monster. Debietkaart vir die onttrekking van fondse en ontvang dit die volgende week. OptionsHouse het 'n koel handelsplatform wat nie moeilik is om te gebruik nie. Die minimum rekeningbalans is nie dieselfde as die minimum aanvanklike befondsingsgrootte nie. Etrade is 'n vaste koersmakelaar, 'n bietjie hoër, maar koop nie soveel nie en selfs subpennies vir 10 dollar. Is ek die enigste wat hieroor verbaas is: wanneer 'n voorraad verkoop word, duur die fondse tot drie dae om in u rekening beskikbaar te wees om 'n ander voorraad te koop.


Opsie Huis, het eintlik al die papierwerk in, en toe het ek agtergekom dat omdat ek uit 'n klein korporasie werk, hulle my as professionele handelaar sou behandel. So nie seker waarom OH dit hou nie. Kon my rekening nie oopmaak nie, alhoewel hulle bevestiging van die draad bevestig het. Anders as dit was ek baie tevrede met OH. Na 4 dae het ek my rekening verskuif omdat die platform my nie in staat sou stel om bestellings in te dien nie. Vir 5 minute het dit gewys dat ek hierdie aandele gehad het wat ek eintlik nie gedoen het nie. Hul mobiele app suig sedert hulle deur TradeMonster gekoop is. ETF gaan ALTYD onmiddellik op 'n markorde. Hoe is dit moontlik dat ek my kiesersregistrasie, voertuigregistrasie en gereelde pos sonder enige probleme gekry het, maar Optionshouse het probleme? Optionshouse is die beste makelaar vir beginners. Dit draai gewoonlik rondom die plaaslike poskantoor sonder om die posadres te herken. Wat maak Optionshouse anders?


Moet maande gelede verlaat het. My maandelikse IRA bydraes deur ACH word in 5 dae gepubliseer. Dit kan baie gevaarlik wees tydens noodgevalle. Hulle is vinnig skoon en goedkoop. Daar is beslis potensiaal vir 'n klasaksiepak hier. Sommige voorraad simbole is nie beskikbaar nie en jy bel hulle om hulle by te voeg. Daarom oorweeg ek om oor te skakel na 'n goedkoper transaksiefooi-alternatief. Verskriklike gereedskap, navorsing en platform. Gee OH toegang tot hierdie tipe inligting? Dink dit was ek, sogenaamde kliëntediens.


So ja, as jy ernstig is oor die handel, is die volgende stap 'n marge-rekening, dan 'n dagrekening. IRA reken op Options House, en hulle het 5 kalender dae geneem voordat hulle selfs die ACAT-oordrag met die afleweringsfirma begin het. Speel die spel en faks hulle die aansoek. Hoe kan ek geld uit my OH-rekening onttrek? Nog nooit met enige ander makelaarskap gebeur nie. Ek het my totaal op 'n voorraad gekry wat ek van plan was om te koop. Dit blyk nooit te beantwoord nie, maar kan bestellings beperk word of gekanselleer word op enige tydstip tot uitvoering. Bly weg van Optionshouse!


Goed vir goedkoop handel, redelik goeie afleggings. Voordele: Goeie handelsplatform. Fidelity, TradeKing en Zecco. Dit kan nuwe beleggers mislei wat nie bekend is met ander opsiemakelaars nie. Opstel ACH skakel met my bank en geen probleem nie. Te veel papierwerk, hoë marges belangstelling. Vir aktiewe handelaars wat ernstig is oor aanlynopsieshandel, is OptionsHouse die beste keuse met sy lae fooie en vaste handelsplatform. Handelsplatform is baie goed met lewendige stromende kwotasies wat deurlopend knip.


Teen die tyd dat my geld in die rekening gekom het en nog 5 dae voordat ek kon handel, het 'n maand verby gegaan. Party van hulle verteenwoordigers is lekker en ander lyk nie omgee nie. OptionsHouse het baie gebruikersvriendelike koppelvlak. Toe ek teruggeroep het om hom aan 'n toesighouer te rapporteer, hardloop 'n ander verhaal dat geen toesighouer beskikbaar is nie. Die verhandelingsplatform laat my skerm herhaaldelik flits sodra die mark oopmaak en stroomophalings begin binnekom. Hulle het 'n uitstekende waarskynlikheid en risiko voorspeller vir my opsiebedrywe, en die gratis onderwys beskikbaar is fenomenaal. Het enige ander OH-kliënt hierdie ervaring gehad? Uitstekende ervaring met baie vriendelike kliëntediens met goeie antwoord van e-pos. Die kombinasie van Optionshouse en tradeMONSTER is 'n groot oorwinning vir kliënte.


Is die makelaar goed? Opsieshuis en Interaktiewe Makelaarsrekening. Wanneer jy bel, is dit nie ongewoon om na opnames en musiek te luister vir 'n paar minute voor 'n menslike antwoorde nie. Altyd behandel my goed. Ek het egter OptionHouse gekry, ek is so gelukkig met hul nie moeilike en vriendelike handelsplatform. Hulle het 2 koppelvlakke, standaard of nuut. Hulle gaan onmiddelik, elke keer. Vanguard, TradeKing en Zecco. Handelsplatform is redelik nie moeilik om te gebruik nie en my virtuele bestellings vir 'n MLP, CEF en REIT is dadelik voltooi. Vir my is hulle 'n 5 ster, maar ek besef hulle platform is redelik basies.


Daarom het ek 'n ster afgetrek. Hierdie werknemer moet ontslaan word! Anders as lae kommissies, is daar nie soveel om hier aan te beveel nie. Hulle sê 3, maar dit is nooit so nie. So het ek die rekening gesluit voordat dit selfs aangegaan het. Hulle kan NIE uitvind hoe om marge vir my rekening te bereken nie. Ook toe ek die rekening geskep het, het ek dit aanlyn gedoen en dit het minder as 5 minute geneem om 'n goedgekeurde rekening vir opsies en marge te hê. Watter verspilling van 5 weke 4 wat dit geneem het om geld in die rekening te kry. OH is uitstekend en vinnig om voorraad en veral opsies te plaas.


Beste plek om 'n aftree-rekening te hê. As ek nul sterre kon gee, sou ek 'n hartklop hê. Daarbenewens vind ek dat ek op die telefoon moet wag om soms tot 10 minute met kliëntediens te praat. My voorraad koopkrag het met meer as 20k verander, sonder dat ek selfs 'n handel geplaas het. Maar beslis is dit nie 'n plek om marge-rekening te speel nie! Aanvanklik het ek gedink Optionshouse was 'n goeie platform vir handel. Opsie huis is wonderlik die gereedskap kan 'n bietjie beter sowel as die platform wees. Zecco is bekend dat handelsplatform verlig en wanfunksioneer het. My bank het dit skoongemaak in 'n dag. Daar is geen minimum rekeningbalans nie. As jy 'n bedelaar is en 'n goedkoop handelsfooi wil hê, dan is Optionhouse die een verre. Dit is 'n fantastiese handelsplatform en is regtig nie moeilik om te verstaan ​​met behulp van nuttige advies nie.


Kliëntediens het my vertel om nie internetverkenners te gebruik nie. Ons betaal om ons bestellings betyds te laat uitvoer. Dit is net 'n klein besigheidskorporasie waar ek ekstra geld gekoop het om te handel. Die lees van die getuigskrifte wat ek moet erken, sal ek die volgende paar maande noukeurig monitor. Dit moet jou alles vertel wat jy moet weet. Die fooie en kommissies is laer as byna elke ander keuse in die mark. Rekening is nou geaktiveer. As ek my OH rekening wil sluit, is daar enige sluitingsfooi wat ek moet betaal? Alhoewel OH opsie kommissies laag is, is daar verskeie belangrike negatiewe.


Hierdie ETF's sit nie in 'n houpatroon wat wag om gekoop te word nie. Dit het lae kommissies en daar is 'n goeie rede hiervoor. Hierdie makelaars is baie basies. En laas maar nie die minste nie, baie goedkoop kommissie, wat jou baie spaar as jy elke dag handel. OH, jy sal waarskynlik die geleentheid misloop omdat jy 'n week moet wag. Hy was onbeskof, onvanpas, 'n slim esel en het nie reg gehad om so met my te praat nie. Opsies kliënt resensies: klagtes, positiewe terugvoer van kliënte, voor-en nadele. Wat 'n frustrerende grap. Die navorsing is minimaal.


SKIP asseblief hierdie maatskappy en STICK met Scottstrade of Etrade. Opsies word bekend gemaak met die tradeMONSTER-platform, en die opdatering van die webwerf om die hersiene handelsmerkbeeld te weerspieël. IB is baie goedkoper, maar die Optionshouse-platform is baie meer gebruikersvriendelik. Hulle hou altyd fondse aan wanneer 'n onttrekking versoek word vir 'n verregaande rede. Hulle moet ophou om mense te vertel dat hulle meer daghandel kan doen as hulle binne die marge is, want dit is eenvoudig nie waar nie. Gebruik Optionshouse al jare. MAY kry geplaas, en toe het ek dieselfde probleem probeer om 'n verkoopbestelling te plaas. Enigiemand anders het 'n gedagte hieroor? Dink of swem blaas al drie van die water in vergelyking. Draad en dit was vinnig.


Dit was duidelik dat ek verward was. OH en ek lees al die resensies hier. Hulle het my vertel dat die bates op Februarie vanjaar afgehandel sal word. Die verskansingsbevel het natuurlik geen probleem gehad nie. So ACH deposito in OH, jy moet 'n week wag voordat jy dit verhandel. Doeltreffend, aangenaam en hulle beantwoord my vrae altyd. Baie gelukkig met die platform, uitvoering en tariewe. OH 5 sterre en sal 'n ander rekening oopmaak. Die handelsmonsterplatform is meer moeilik om te hanteer, maar steeds funksioneel.


Beide OptionsHouse en USAA het 'n vaste fooi struktuur, wat beteken, ongeag hoeveel aandele jy verhandel, sal jy altyd dieselfde basisfooi gehef word. 'N uitsondering hierop is Interaktiewe Makelaars. U kan in 'n marge-oproep gedwing word omdat die aandele wat u besit, in waarde verminder het en laer is as u marge. Ander beleggers gebruik dit as 'n vorm van arbitrasie soos Interactive Brokers noem in hul advertensies. Jy sak die verskil tussen die twee. Andersins kan dit 'n duur beleggingsles wees. Soos kredietkaart terme, is dit moontlik om 'n beter koers te onderhandel. Om meer uit te vind oor die verskillende afslagmakelaars, besoek gerus ons beste makelaarswebblad. So jy ervaar dubbel gevaar, en dwing jou om voorraad te verkoop in die ergste tyd.


Die gebruik van marge kan 'n kragtige instrument wees, indien dit versigtig gebruik word. Interaktiewe Makelaars marge pryse is op 'n glyskaal. Dit kan 'n paar dae neem, en jy kan intussen 'n beleggingsgeleentheid verloor. Andersins sonder marge moet u wag totdat die verkoopte voorraad skoongemaak word en die geld in u rekening gedeponeer word. Die gebruik van onversekerde skuld van kredietkaarte het minder risiko, of 'n lening van P2P-leners soos Lening Club of Prosper. Om meer makelaars te sien, blaai regs in die tabel. Alhoewel dit vasgestel word watter makelaar die laagste marge het, kan dit tydrowend wees. As u marge gebruik vir beleggings of korttermynlenings, maak seker dat u die risiko's en die koste verstaan. Afhangende van die makelaar wat jy kies en die bedrag wat belê is, kan dit beter wees om 'n korttermynlening van 'n ander bron te kry.


Is die gebruik van marges riskant? In die meeste gevalle betaal jy 'n swaar premie daarvoor. Hoe bereken ons die rentekoste? Wel, elke makelaar het 'n ander metode van berekening, so jy moet direk met jou makelaar praat. Vir verdere lees oor hierdie onderwerp, sien ons tutoriaal oor Margin Trading. Weereens, dit is 'n algemene benadering en weerspieël nie noodwendig die beleid van alle makelaars nie. Die maklikste manier om uit te vind hoeveel jy geleen het, is om die ekwiteit in jou rekening te neem en dit af te trek teen die markwaarde. As u 'n negatiewe bedrag het, sal dit die bedrag wees wat u skuld.


Een manier waarop beleggers geld uit makelaars leen, is deur marge rekeninge; Dit is hierdie rentekoste wat hulle toelaat om sulke lae kommissie tariewe te hef.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Let wel: Slegs 'n lid van hierdie blog mag 'n opmerking plaas.