Maandag 01 Januarie 2018

Hoe opsies handel hack dota 2


Dit word gewoonlik geskep deur een man met verskeie rekeninge of net 'n groep mense. Jou handelsvennoot stuur vir jou 'n Steam-aanbod wat 'n kort beskrywing bevat wat sê dat jy iets sal kry nadat jy die aanbod aanvaar het, asof dit deur stoom geskryf is. Alhoewel hulle met 'n groot vertraging antwoord, kan hulle jou nog help. Hanteer ervare handelaars wat geld verdien op handel. Een van hulle skep 'n handel waar hy 'n heldige item verkoop wat in werklikheid nie meer as een skaars kos nie. Rapporteer in stoom vir nabootsing. Klik nooit op die profiel skakel nie. Wees bewus van die feit dat sulke bedrogspulmodelle bestaan ​​en net nie met hierdie mense handel nie. In elk geval kry jy items wat slegs in handelsvenster vertoon word. Koerier het beskrywing en naam verander om te lyk soos 'n ongewone een. As jou vriend byvoorbeeld 1750 uur in Dota gespeel het en die man wat jou vra, 3 uur gespeel het, kan jy seker wees dis 'n scammer.


As jy WebMoney gebruik het, stuur 'n verslag daar. As jy in elk geval verstop was, sou ek jou raad gee om nie paniekerig te raak nie en om Steam Support te kontak. Rapporteer in stoom vir phishing. As jy na hierdie bladsy gaan en daar inlog, sal jy natuurlik jou rekening verloor. Enigiemand weet hiervan? In baie gevalle bevat hierdie webblaaie valse pryse. Dankie vir die aandag en goeie geluk! Verder kan jy die onderste lyn van die beskrywings nagaan, waar al die etikette genoem word. Hier sal ek net kortliks beskryf watter vorme van handelsbedrog ek ooit gekonfronteer het. Ander plaas ongelooflike hoë aanbiedinge om werklike kopers te laat glo dat dit regtig baie kos.


Moet nooit handel met mense aan wie jy nie vertrou nie. Jy kan dit ook deur googlink die skakel nagaan. Natuurlik sal jy 'n bietjie meer aan hulle betaal, maar dit is 'n redelike betaling vir veiligheid. Verslag in stoom vir die handel swendelary poging. U kan dit ook gebruik om u vriende te merk of om alle mense wat u byvoeg, te merk. Niemand sal jou ooit byvoeg nie en skryf jou so iets, behalwe scammers. As jy ooit op 'n ander manier geswem het wat ek hier nie genoem het nie, beskryf asseblief kortliks hoe dit in kommentaar was; Ek sal jou saak by hierdie artikel voeg. Kyk aandagtig: dit bevat altyd 'n bietjie fout, soos steankominiteit in plaas van stoomgemeenskap, byvoorbeeld.


Neem skermkiekies, teken alles op. In die geval dat die prys regtig nep is, meld in stoom vir 'n bedrogspul. Jy begin handel, jou maat plaas baie items in die handel en dan, as jy nie aandag gee nie, verander die duurste van sy items deur 'n ander een. Hamer om die juwele te onttrek, sodat jy items met leë gleuwe kry. Voeg my vriend toe, hy kan jou nie byvoeg nie. As jy van hierdie gids hou, beoordeel dit, jou opinie is belangrik vir my. Dit beteken waarskynlik dat hierdie rekening gesteel is, die man aan wie dit oorspronklik behoort, is ook in die moeilikheid, en jy hoef hom nie te blameer nie. Hulle lyk baie dodgy, want dit is dikwels baie duur items. Waarskynlik, die mees oorspronklike soort handel swendelary. Hierdie skakel is nep. Daar is baie bedrogspulmodelle hier. Klein noot vir diegene wat belangstel: hierdie scammers gebruik gewoonlik rekeninge wat hulle voorheen gesteel het, so sodra jy bygevoeg kan word deur iemand wat jy voorheen geken het en hierdie spam ontvang.


Dota 2 Stoom Handel Hack 2014 Gratis aflaai af van jou antivirus voor jy loop. DreamHack is 'n Sweedse digitale fees, die grootste in die wêreld. Hier kan jy dota 2 aanlyn hack rekening aflaai gedeelde lêers: Dota 2 Trade Hack ver. Dota gemeenskap om te help bring Dota 2 Items hack v2. Garena Crackhack om hierdie maphack te gebruik. 10 Maart 2014 bevat hierdie hack nuwe 6 items babyrosh, boog van manta insluitend DC-haak. Dota is diep, bel ons vandag! Hier kan u die lêer Dota 2 Ultimate Hack v4 Maphack Arcana Items Hacks 74949 aflaai. Dota 2 Amptelike Webwerf. Trade Hack Laaste Dota 2 Gereedskap Weergawe Nuwe Update 23 Junie 2017 Deur Hoe om in te voeg Blog dop ander tegnologie blogs. Dota 2 Arcana Items Hack.


Met gereelde updates wat verseker dat 'n konstante evolusie van spel, funksies, helde, Dota 2 werklik 'n eie lewe aangeneem het. Reborn gratis ios speletjies hack aflaai geen opname, reeks! Kies een van joune! Publicado por Dota 2 HUDs maak jou spel koppelvlak meer mooi. Waar kan ek Legit DOTA 2 Hack Bots koop? Dota 2 skoonheidsmiddels items. Dota 2 Handel Bot Onopspoorbare Dota 2 Treasure Key Hack Items Generator Sodra hulle plesier het om dit te doen, het hulle 'n. Die beste plek om cheats, walkthrough, truuks, cheat codes, FAQ, unlockables, codes, geheime vir DOTA 2 vir PC te kry. DOWNLOAD HIER: PASS: 1234 GENIET JOU SPEL!


DotA 2 item hack. DOTA 2 TRADE HACK 2 Dota 2 Handel hack Huidiglik. Aflaai Dota 2 Trade Hack 2013 Undetected! Aflaai dota 2 items hack v2. Maar jy sal dit alles spyt wanneer 'n hacker in jou rekening kom en alles steel. Om jou rekening gesteel te kry en al jou items te verhandel. OF handel vir kaartjies. Eerlik im met BOOMY. Op dié manier kan jy ten minste al die transaksies maak wat jy moes hê voordat jy uitgesluit word. As u u wagwoord verander, word die 5 dae afkoeling nie geaktiveer nie, maar u versoek om 'n reset te doen.


Ongelukkig moet wagwoordveranderinge teoreties meer algemeen wees as betalingsmetode veranderinge. Jy het jou wagwoord al in die eerste plek vergeet. Hierdie onderwerp is amper een jaar oud. Die afkoel is net op die wagwoord RESETS. Soos Satoru het gesê die afkoeling kom slegs voor as jy jou wagwoord RESET. Stoom beursie fondse of voorraad items teruggestuur. Hou jou wagwoord vergeet. Klep gee 'n selfs langer afkoeling om te beskerm teen rekeningdiefstal as teen slegte kredietkaarte.


Jy weet wat nog meer frustrerend sou wees? Waarskuwings is nie relevant nie. Oorspronklik gepos deur riley. Wat wil jy sê? Op die pad na die volgende kampioenskap staan ​​11 Majors en 16 Minors wat die Dota uitmaak as die eerste Dota 2 Multiplayer-stelsel vir beide dade wat sal. Die Regimented Chaos of Dota 2s Majors System. U kan seker wees dat die OpenID-stelsel veilig is deur na die groen hangslot-ikoon in die URL-balk te kyk wanneer u die. Dota 2 is 'n aksie fantasie metode spel deur Valve die makers van Stoom. Oplossing 'n probleem met jou rekenaar blokkeer die VAC-stelsel fout in CS: GO Duur: 2: 15. Vergelyking van Dota 2 vs Dungeon Keeper gedetailleerde vergelyking vanaf 2017 By die vergelyking van Dota 2 vs Dungeon Keeper, kan die Slant-gemeenskapspersoneel self handel dryf.


Koop goedkoopste en veiligste Dota 2-rekeninge wat deur professionele spelers gemaak is vir jou plesier. Dota 2 Die Internasionale Dota 2 Kampioenskappe Oor die spel Die mees gespeelde spel op stoom. My Wordpress Blog Download Trade Hack Laaste Dota 2 Tool Weergawe Nuwe 14 September 2016 vars ontwikkel program met 'n paar cool funksies en gebou in veiligheid stelsels. Dota2Accounts is die mees betroubare verkoper sedert 2013! Loot Market is 'n toonaangewende mark wat deur honderde duisende gamers vertrou word. Die Dota 2-handelsekonomie Wat maak dit Wat is die Dota 2 Trading Valve, het onlangs bedrogbeskerming opgedoen met veranderinge in die handelsstelsel. Koop teen 'n afslagprys en spaar geld. Suster Subreddits Alles oor handel, items en item stelle in Dota 2 spel.


U gaan na die webwerf vir die verhandeling van TF2-, CSGO - en Dota 2-items! Bied jy gereeld of maak weddenschappen op handel en. Hoe 'n enkelpatch die Dota 2-handel kan skud in die soms moeilike wêreld van Dota 2-handel. Dota 2 handel het gegaan. Gratis deelneem aan ons Dota 2 Loterye! Dotabuff is die voorste statistiek en gemeenskaps webwerf vir Dota 2 Dota 2, gratis en veilige aflaai. Stelsel Veertig, Maleisië Dota 2, Dota 2 Beste Yolo. Dota 2 is 'n aksie fantasie metode video spel wat ontwikkel word deur Valve Corporation en die selfstandige opvolger van die gewilde Warcraft III: Reign of Chaos and The. Dit gebruik die Steam OpenID-stelsel. Dota 2 Marketplace Forum om items te verkoop. Dota 2 Handel Koop en verkoop Maleisië, FIFA Wêreldbeker, Anime Swarm, Dotatalkliga, Anime Is Life.


Dota 2 Die Gilde Stelsel, New Balance so moenie net jou Dendi-kaart vir iemand verkoop nie. Is jy dol op die voortdurende opdatering van jou blaaier om die nuutste handelaars in die Dota 2 Lounge te kry? Dota 2 items ca 'n Goeie gids vir mense wat dalk nuut kan wees oor die wêreld van Dota Trading! Dota2WP is 'n mark om items te verkoop, weddenskappe op professionele speletjies en gemeenskap van spelers wat belangstel in Dota 2-handel en weddery. Hierdie artikel handel oor die mark van dota 2 item trading. Bespreking Dota 2 Trading dit sal dit nie so sleg as dota beïnvloed nie, aangesien dota nie die 5-look-stelsel het terwyl csgo dit doen nie. Daar is geen behoefte om mekaar te vind nie. Maar ek het gehoor dat dit moontlik is om hierdie items ook gratis te laat val. Valve, die skeppers van Dota 2, bied die spelers 'n ingame-handelstelsel aan wat gebruikers toegelaat het om voorraad of voorwerpe te verhandel. Hierdie nuwe stelsel is baie irriterend.


Stop met maal en koop 'n TOPlevel Dota 2-rekening by Verkoop Handel DOTA 2 Eerstens is die DoTA 2-rekeningprogressie stelsel. Sodra jy die aanbod van die bot op Steam aanvaar, As daar 2 of meer is. As gevolg van toenemende bedrogspul word ons verplig om 'n stelsel van beskerming by te voeg. Sandbox Forums Dota 2 Marketplace Handelsitems. Download Trade Hack Nuutste Dota 2 Tool Weergawe Nuwe Update 23 Junie 2017 Deur vars ontwikkelde program met 'n paar cool funksies en ingeboude veiligheidstelsels. Valve het onlangs 'n virtuele winkel in Dota 2 begin waar jy verskeie items vir jou held kan koop. Vir inligting oor Dota 2 in Dota 2 Trade Hack, bel ons vandag! DotA 2 is die opvolger van Dit het redelik lae stelselvereistes sodat jy kan speel. Hulle het almal 'n afhandeling. Vergelyking van Dota 2 vs Path of Exile gedetailleerde vergelyking vanaf 2017 By die vergelyking van Dota 2 vs Path of Exile, beveel die Slant-gemeenskap Slegte handelsstelsel aan.


Dota 2 nuutste weergawe: Die finale aksie metode spel. Gemeenskaplike Handelsbedrog en Hoe om hulle te voorkom. Dit is hoekom baie mense buite die stelsel handel. Soortgelyk aan helde, DoTA 2-rekeninge. Dota 2 eindig wanneer Project Fi tradein program, Pixel 2 XL Suid-state state voorraad aandele straat stelsel span tegnologie Tegnologie dinge dink. Video embeddedSwapGaming is 'n ingame item trading stelsel wat aangedryf word deur Swapdom Inc. Artikel Dota 2 Item Dota 2 Item Drops. Sien die nuutste pryse vir DOTA 2 items. ItemExchange TF2, CSGO, Dota 2 handel Sluit aan by ons 1 miljoen gebruikers en vind ongelooflik KOOP Dota 2 items Koop verkoop DOTA 2 Items DOTA 2 Trading.


DOTA 2 HACKER v1. DOTA 2 ITEM HACK WITH GAME SPEED HACK CHANGER V1. In elk geval moet dit korter as 7 dae wees. Sodra 7 dae verloop, sal u die items wat aangekoop word of die items op die gemeenskapsmark kan verkoop, indien nodig verkoop. Koop 'n kompendium en 'n paar sleutels vir die handel vandag en uitgevind ek moet 8 dae wag om dit te verhandel. Het my 'n bietjie verjaardag geskenk gemaak op die 17de hierdie maand. My probleem is dieselfde as dié wat bo my gesê is. Dit moet regtig verander word, hoekom is hierdie draad oorgelaat? En nou, Ooskwalifiseerders wat kom, die Kompendium wat ek vir my vriend gekoop het, sal gemis word. My broer het die compendium as 'n verjaarsdag geskenk vir my gekoop. Dit is redelik belaglik. Nee, ek kan nie 'n week wag nie.


Dat mense meer sleutels koop? Is personeel werklik ignoreer dit? Na 7 dae word hierdie items heeltemal ondraaglik, wat verwag Valve? Kwalifiseerders ek kan nie die kompendium gebruik nie! Dota 2 vir ongeveer 1 jaar. Dankie vir die kontak met Steam Support. Gevolglik kan sommige items nie verhandel of verkoop word op die gemeenskapsmark vir 7 dae nadat 'n aankoop suksesvol gemaak is nie. Die hoofrede vir ons om die kompendium te koop was die strydbonus wat hy nou nie vir nog 7 dae kan gebruik nie, maar ook die voorspellingsafdeling vir die komende kwalifiseerders is nie vir hom beskikbaar nie. WTH het met die handel gebeur?


Maak asseblief hierdie probleem reg en maak dat dit nooit weer gebeur nie. Stoomsteun kan nie die handelsbeperkings op hierdie items verwyder nie. Alhoewel dit my twee sleutels uit die winkel laat koop en dadelik verwerk word. Net verwyder, ek dink niemand benodig dit op die oomblik nie. Steamguard aan en ek sien geen rede waarom daar 'n vertraging moet wees nie. Klep doen iets om jou ondersteuners miskien te ondersteun? Jou rekening sal nie gesluit of beperk word nie, hoewel sommige items dalk nie verhandelbaar of verkoop word vir 'n sekere tydperk nie, afhangende van die aankope wat gemaak is. Nou spyt ek om al daardie items te koop. En ja, hulle kon ten minste almal van ons voor die hand gewaarsku het.


Vir veiligheid is Steam Guard daar. As jy net geld by jou stoom beursie bygevoeg het, kan jy nie die mark vir 'n hele maand gebruik nie. En my CC stuur my sms as daar iets gekoop word. Dieselfde geval hier as almal bo my. Vir klep en die hoër ups. Let daarop dat die vorige aankope binne Steam vir hierdie kaart in die Dota 2-winkel gemaak is, en ek het nog nooit hierdie boodskap ontvang nie. So gaan dit elke keer as jy fondse by jou rekening voeg? Probeer om stoomsteun te kontak soos ek gedoen het, sodat hulle meer aandag aan die probleem sal gee. Dieselfde kredietkaart, in my rekening, vir ewig in my rekenaar.


Hulle moet BETA SLEUTELS genoem word omdat jy beperk is tot wat jy met hulle kan doen. Watter soort BS is dit? Het net 'n paar nuwe sleutels gekoop om met iemand te handel, maar nou moet ek 8 dae wag voordat ek dit kan verhandel? Is daar iets wat gedoen kan word om hierdie probleem op te los? Stoomwag geaktiveer en voeg fondse by hul rekening vanaf 'n geverifieerde rekenaar. My stoomrekening staan ​​goed en word so lank as wat ek kan onthou, geverifieer. Wys asseblief dat jy vir jou kliënte sorg en ten minste antwoord op hierdie draad oor wat ons moet doen. Klep, maar gee ons ten minste die keuse om Steamguard aan of af te skakel.


En myne is altyd hangende hoekom vat dit lank? Wen Dota 2 items en stel gratis! Dottery Apps 29 Augustus 2017 Geagte Gebruiker! Cashback op enige weddenskap! Die program mis ook soms en soms kan ek my daaglikse bonuspunt nie los nie. Hierdie inligting is vir mense wat 'n vinnige geld wil maak. Gebruik punte om die bokse oop te maak. As ander inligting gratis geskenk sê. E-pos en stuur instruksies hoe om jou Steam Trade-URL met ons te deel. Soms moet jy wag voordat punte na jou rekening kom. Die app is werklik waar aan sy woord.


Maak seker dat jy elke uur video kyk en kry 3 gratis punte. Dottery bring meer Pret! Die app is goed, as jy op soek is na 'n arcana of iets soos dit, het jy op die verkeerde plek gekom. Meer seën om te kom! Maar ons weet van hierdie probleem en werk tans daaraan. Hierdie inligting is slegs bedoel vir die liefde van die spel en help verdere vaardigheidsontwikkeling en verkenning van die spel. Vandag het ek net 'n helm van drakkenitem vir Sven gewen. Jy bevestig die handel en spog met jou vriende! Hoe kry jy jou beloning? Hoe om meer punte te kry?


Gys ek het 'n bietjie probleem waarom dit so lank neem om die items te stuur? nie moeilik soos skietmossies nie. Valve Corporation, en die gebruik vir hierdie inligting val onder billike gebruiksriglyne. Kyk net 'n video elke uur en kry punte. Hierdie inligting word nie geskep, geborg of onderskryf deur Valve Corporation nie. Dit het my byna 10 skatte gewen om te wen. Jy is beter om net die items te koop wat jy van die steelmarkmark wil hê. Nuwe itemwenners het ELKE 3 uur gekies! Dit mag nie baie geskenk wees nie.


Freund Lust machen auf ein Urlaubsziel? Kaart: Ihr wollt zusammen verreisen? Jy weet, ek het gedink ek het nog iets van google wegsteek, totdat ek gegaan het en na my soekgeskiedenis gekyk het. Jy hoef nie van kliëntediens af te kies nie. En ja, dit sal my beter resultate gee as die alternatief. Sou die lewe soveel makliker maak. Dit is nog 'n groot sekuriteitsverbetering vir Steam, maar dit is steeds afhanklik van 'n enkele faktor van verifikasie: iets wat jy ken. Maar jou ander punte is verkeerd. Nuwe rekeninge kan nie nou vriende byvoeg nie. Veels geluk met die punt heeltemal ontbreek.


Google het reeds verskeie transvestietmense uitgenooi deur die verkeerde naam in hul sosiale programme te gebruik. Die blok is sedert 'n baie lang tyd gelede, en sal nie opgehef word nie. Daar is sekere dienste wat ek nodig het om aanlyn te funksioneer as 'n normale persoon, met 'n normale werk, in 'n normale lewe. Dus, jou klagtes klink, sal ons 'n bietjie onbelangrik sê. Dit sou wonderlik wees en sou my kompromie verhoed het. En dit beteken dat as jy en iemand anders 'n nuwe rekening gemaak het, kan nie een van julle mekaar byvoeg nie. Die hackers het een of ander manier daarin geslaag om sy items te verkoop sonder om eers by sy rekening in te teken, dus ek dink dit blaas hul metode heeltemal. Inligting vloei vry beide maniere. Dit kan dalk nou wees, maar nie te lank gelede het baie mense met hoë waarde-inventarisse gekap en die meeste van hul kak verloor nie, voordat Valve selfs op hul kaartjies gereageer het. Klep probeer om die handelaarsgemeenskap te vermoor. Aangesien ek een plek vir al my dienste gekies het, kan ek dit byna veilig vir almal vertel om self te gaan fuck.


Klep het net Outhenticators uit. PC-speletjies verkoop en die onstuimige rekeningspamming sal die statistieke van werklike betalende kliënte ernstig skeef. Het jy al ooit pos ontvang? Terwyl ek jou moeite waardeer om jou privaatheid te beskerm. Android-foon, en het vir 'n lang tyd. Stoom mobiele app is een ding, maar hoeveel mense sal oke met Steam wees om hul retinas te stoor? Ons aanvaar jou mentaliteit, presies hoe ons alle moontlike privaatheid verloor. Al my Google-dienste gee my onkundig plek op die resultate, en alles kry so min as moontlik. Dit spaar my die tyd om vriendskapversoeke te aanvaar. Of selfs herrangskik jou haat so hartlik.


Jy gee om vir die veiligheid van jou persoonlike inligting, reg? Ok, dankie! In die toekoms moet Steam 'n bykomende verifikasiefaktor by hul program voeg of Google Authenticator gebruik, dan is dit iets wat jy het. Stoomsteun vs 'n e-pos bevestig. Fuck klep, handel is nou so irriterend. Daar is allerhande redes om nie Google te vertrou nie, veral as jy iets wegsteek. U stem net in om die skuld te neem as u kwaad word. My kompromie het op die 12de plaasgevind en ek sit 'n kaartjie in op die 15de. As ek die moeite om my e-pos te kontroleer elke keer te vermy, moet ek my kliëntediens kanselleer?


Kaarte alternatief, en ek aanvaar dit. Hoekom sou iemand 'n advertensiemaatskappy vertrou en probeer om ander te oortuig om dit ook te doen? Die tyd wat dit my vereis om dit oop te maak en so gereeld in die getalle in te tik, is die moeite werd vir die vlak van rekening sekuriteit wat dit bied. As jy hul kliëntediens nodig het vir enigiets behalwe die herstel van bedrieglike items, help hulle jou steeds. Ten volle inkoop beteken in wese dat hulle alles oor jou laat weet. Het u 'n kredietkaart? Kyk hoe wonderlik dit is! Google is 'n entiteit, onder die regering se oogpunt, en sodra regerings besluit om sy massiewe data te gebruik, sal mense besef dit is 'n vreeslike idee om dit in die eerste plek aan hulle te gee. Chrome sonder om dit baie van my te laat weet as wat ek is. En dit het goed gewerk. Hierdie e-pos bevestiging maak dit baie moeiliker om dit te doen.


Hulle kon vyf weke gelede. Soos, sê, nie 'n reguit wit man is nie. Gaan uit jou hoë perd oor my privaatheidskeuses. Plus al my e-posgeskiedenis vir al my rekeninge. SSN, 'n geboortesertifikaat, 'n staats-ID? Google het van my gekom, en dit was in elk geval redelik groot. Die enigste mense hier waaraan hulle dink, raak al die mense gekap en verloor items omdat die virtuele ekonomie so goed is. Nou kan jy alles doen wat jy wil. Weereens, dankie! Hoe gaan dit met in plaas van om almal te dwing om deur middel van 'n klomp klompie te gaan, want 'n paar stom knieë, jy verlaat die stelsel soos dit is en leer mense oor swendelary.


Stoom rekening is gekap. Wanneer het dit gebeur? Jy moet skree om die opsie te verwyder. WEG meer as enigiemand wat ek ken. Mense sal items verloor sonder dat hulle eintlik hul rekening geknak het, maar hul rekenaar sal gekap word, en hul rekenaar sal 'n klomp stoom agtergrond prosesse wat handelsaanbiedings na ander rekeninge gestuur het, hardloop. Google is nie 'n wonderlike ding om vertrou te word nie. Dit is soos om 'n rekenaar te verkoop en gesê dat ons nie u waarborg sal gee as u nuwe sagteware daarvoor het nie. WEG meer as wat hulle moet. IP-adresse dui byvoorbeeld aan waar jy woon.


Klep het hierdie verandering nie genoem nie. Jy kan ook DuckDuckGo. U kan net bygevoeg word. Wees bly soos dit. Nee, ek sien jou sê dit en dink jy is die probleem. Maar om hierheen te gaan en dit as 'n preekstoel te gebruik om ander te oortuig om by jou aan te sluit? Dit kan sommige mense help, maar ander sal dit nog steeds nie lees soos hulle met die vorige 10 waarskuwings gedoen het nie. As hulle hierdie kakie byvoeg, kan ek net so goed handel. Google by elke geleentheid. Blizzard mobiele verifikasie al. Voel dit vry om dit te doen.


Weg om te kry wat ek heeltemal verkeerd gesê het. So jou kommentaar lyk beide nare en heeltemal onverwant, wat natuurlik oor par is vir internet gesprekke. Dit was 'n verandering. Stoom, of oor handelsbeleid, en Valve is beslis slim genoeg om soveel te weet. Om 'n meer aktiewe mark te hê, is gesond vir hierdie gebeure en maak my gelukkig. Hoe verloor jy selfs jou rekening in elk geval? Daar is inligting oor jou oral, Google, of nie. Voor dit kon nuwe rekeninge vriende byvoeg.


Om pret te hê, het ek 'n paar jaar probeer om die hoeveelheid inligting wat ek aan Google gee, te waarneem en te beperk. Dit sou my lewe soveel makliker maak met 'n enkele teken en verifikasie. Google die gebruik van my persoonlike data in ruil hiervoor. Net ophou om Google te gebruik? Google recaptcha hieroor. Het jy al ooit iets aanlyn gekoop? Neem jy alles persoonlik of iets? Jy weet, ek hou regtig nie van mense wat die lewe soveel moeiliker maak vir diegene van ons wat omgee vir ons privaatheid nie.


EDIT: Eintlik, Bing Maps is redelik goed. Hopelik sal scammers dit te lastig vind om te probeer probeer om mense met outomatiese metodes te bedrieg. As dit gemiddeld meer as 11 jaar is? Dit is 'n groot verandering. Het jy al ooit 'n oproep gemaak? En Firefox is in elk geval meer respek vir privaatheid.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Let wel: Slegs 'n lid van hierdie blog mag 'n opmerking plaas.